Pinay

Inici El Club Junta directiva

Junta directiva

El passat 21 de juny de 2014 Luís Ortiz va eixir reelegit al procés electoral dut a terme, després dos temporades al capdavant del club formant una Junta Gestora. Del resultat de les eleccions l'actual Junta Directiva agafa un compromís per 4 anys segons marquen els estatuts del Club.

L'objectiu de l'actual directiva és salvaguardar la viabilitat del club per damunt de qualsevol cosa, responent als deutes generats per directives anteriors i tenint cura màxima del soci. La Junta Directiva inicia una transformació del club per portar-lo a dependre només dels seus ingressos ordinaris, entre els que destaquen els dels carnets de soci, sense haver de dependre d'ingressos de directius que sempre han acabat convertint-se en un major deute.

El deute del club ha passat de més d'un milió d'euros a 400.000 euros aproximadament en dos temporades, gràcies a la gestió econòmica duta per l'anterior Junta Gestora que ja encapçalà Luís. Aquest èxit tampoc es pot entendre sense l'ajuda de proveïdors i creditors que han consensuat amb el club formes de pagament a llarg termini.

Pel que fa el projecte esportiu, aquest està basat a llarg termini, amb la consolidació de joves esportistes que tinguen ganes de lluitar per uns colors i càpiguen dins del pressupost contingut que prepara la junta des de la temporada 2014/2015, i que és aprovat per l'assemblea de socis.

L'organigrama que composa aquesta Junta en les diferents àrees és el següent:

President Luís Ortiz
Vicepresident Roberto Donat