Inici El Club Història del Club Acariciant la Segona Divisió A

Acariciant la Segona Divisió A

L’etapa més recent de l’Ontinyent C.F. ha estat marcada per una trajectòria ascendent a la Segona B que culmina la temporada 2009-2010 amb el play-off per a l’ascens a la Divisió de Plata.

L’Ontinyent elimina de manera brillant el Guadalajara i l’Eibar i es planta a la ronda final front a l’Alcorcón. Al Clariano el resultat final acaba amb 1-1. A la tornada, prop de 1.000 aficionats acompanyen l’equip que, contra tot pronòstic, guanya al descans per 0-2. Però una actuació nefasta de l’àrbitre Fernando López-Acera permet a l’Alcorcón remontar en l’últim minut del partit. Un robatori que impedeix a l’Ontinyent pujar a la Segona Divisió.

Des d’aleshores, amb la presidència de José Antonio Alberto Requena, el club entra en una deriva que conclou amb una situació dramática en l’aspecte econòmic i amb la creació de l’actual junta gestora que presideix Luis Ortiz i que tracta de rellançar el club des dels àmbits esportiu, econòmic i social.

Alcorcón

Expedició ontinyentina a Alcorcón en el partit de tornada