Comunicat oficial de l'Ontinyent CF

Ràtio: 0 / 5

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

L'Ontinyent publica aquest comunicat amb motiu de la publicació d'un article en un mitjà local d'Ontinyent, el qual el club no pot qualificar com informatiu. Només es pot entendre amb fins difamatoris, com per exemple indicar que l'horari del partit davant l'Elche CF (12:30) és incomprensible o que s'ha posat perquè un tercer equip que no té res a vore amb l'Ontinyent CF juga en  altre horari. Demostra la falta d'informació o d'interès en recabar-la per part de qui ha escrit l'article, ja que en cap moment s'ha dirigit al club per les vies habituals per preguntar el motiu d'aquest horari.

Per tot això, el club vol aclarir públicament que l'horari per al partit contra l'Elche CF s'ha realitzat com és costum i de manera habitual consensuat tant per directiva com cos tècnic i SEMPRE pensant en el millor per al club i els seus aficionats. És evident que mai serà possible tenir a tot el món d'acord, perquè sempre a algú li vindrà millor un horari o un altre diferent, però per posar-nos en situació de la Jornada 27, que és la que té aquest horari, 8 partits de 10 són en aquest horari matinal, i no tots ells procedeixen de les Illes Balears com dóna a entendre l'article tendenciosament.

És un horari habitual en hivern per pal·liar en la mesura del possible els rigors climàtics de jugar a la vesprada o nit, i en una ciutat com Ontinyent és més agradable per als aficionats al evitar passar fred innecessàriament. A més, com que és un gran partit contra un gran rival que va a ser acompanyat per prop de 500 seguidors, molts d'ells hi ha la possibilitat que es queden a dinar a Ontinyent, el que també provocarà ingressos al sector de la restauració i tot això és bo per a Ontinyent.

Per això, el club se sent danyat en la seua imatge per tals insinuacions, no corroborades en cap moment i sense cap aproximació a la realitat. S'exigeix ​​una rectificació per escrit i disculpes per intentar danyar la bona imatge d'aquest club a l'autor de l'article, sopena de les mesures que aquest club tingai a bé prendre per salvaguardar el seu honor i bon nom sobre este mitjà escrit.